Welkom bij TaxiLV
Voor je als taxichauffeur bij Chauffeur Portaal aan de slag gaat, is het van belang dat je de volgende richtlijnen goed doorleest en je je hier strikt aan houdt.

1. U bent te allen tijde professioneel en beleefd tegenover passagiers en

2. Zorg er altijd voor dat u op tijd aanwezig bent bij de pick-up locatie.

3. Voor iedere rit zorgt u dat de auto schoon en opgeruimd is.

4. Zorg dat het aantal stoelen en bagageruimte beschikbaar zijn zoals
gespecificeerd.

5. Chauffeurs moeten een pinautomaat hebben en passagiers niet weigeren te betalen met Pinnen.

6. Een passagier mag niet samen worden vervoerd met passagiers van andere
ritten.

7- Prijzen die op Chauffeur Portaal staan zijn ook de prijzen voor chauffeurs, bekijk onze taxitarieven opĀ  taxilv.nl .

8- Eenmaal rit gekozen kan alleen terug gezet worden na overleg met Ons.

Deelnamekosten:

Om toegang te krijgen tot de portal en beschikbare ritten te accepteren, moeten deelnemers %7 van de totale rit betalen, betalingen vinden plaats aan het einde van elke maand.

Vliegveld Wachtgeld:

Wachtgeld wordt alleen betaald na overleg met ons, (na 90 minuten vanaf Landing) en het aanleveren van een foto van locatie en/of BCT-logs.
Zonder overleg is niet toegestaan wacht geld te vragen.

Werkinstructies Pick-up Op vliegveld:

Houdt bij een pick-up op het vliegveld altijd rekening met de vluchttijden. Controleer aan de hand van het vluchtnummer of de klant al geland is of dat er een eventuele vertraging is. Bent u op het vliegveld en is de klant er nog niet? Dan moet u de klant een SMS sturen.

Reageert de klant niet probeer deze dan te bellen

Pick-up Schiphol
Het normale Ophaalpunt van TaxiLV op Schiphol is: Vertrekhal 2 deur F.

Wachttijd
Op Schiphol dient u minimaal 90 minuten wachten na landingstijd, bij een
huisadres of hotel dient u minimaal 10 minuten te wachten. Uiteraard mag u pas
Weggaan.

Customer no-show / loosmelding
Is de klant niet bereikbaar en ook niet naar de pick-up locatie gekomen. In
overleg met het callcenter kan worden besloten dat het om een customer no-show
/ loosmelding gaat. Verzamel altijd zoveel mogelijk bewijsmateriaal om aan te
tonen dat u wel bij de pick-up locatie aanwezig was en de klant probeerde te
bereiken. U als chauffeur krijgt het volledige bedrag voor de rit als de boeking al betaald is (Online betaald). In het geval van boekingen die niet online zijn betaald, doen we ons best om contact op te nemen met de klant en hem de factuur voor de (no show) rit te sturen. Als/wanneer de factuur door de klant wordt betaald, wordt u ook betaald.

Dreigt u te laat te komen?
Bel de klant altijd 15 minuten voor de geplande ophaaltijd. Indien u verwacht
meer dan 10 minuten te laat te arriveren meldt dit direct bij de klant.

Tijdens het rijden om een klant op te halen, moeten chauffeurs alle stappen van (Chauffeur Portal) volgen.


A-rit accepteren.

B-onderweg (naar klant).

C-rit beeindeging.

D- de rit voltooien.

blank

Wij beantwoorden al uw vragen!

Wij beantwoorden al uw vragen over onze online verkoop.